Söndag

Hej hej, nu har lugnet efter midsommar lagt sig, nästan lite för mycket tycker jag för jag känner mig rastlös, det vart ju en hel slö dag i går och lång sovmorgon i dag med så nu får det gärna lov att hända något. Tog en liten promenad bort till rusta förut och kollade tapet till husvagnen. Jag står och velar mellan två stilar. Jag hade lätt kunnat leva med vitt, rosa och blommigt, Riktigt gulligt och lantligt. Frågan är hur tuff Mika skulle känna sig i den miljön...så då finns ju det lite marina temat också. Vitt, mörkblått och rött, randigt och med stjärnor. Det känns lite mer maskulint så jag tror jag ska va snäll och välja det. Jag försökte fråga förut men jag blev istället upplyst om att hans gubbe i HON (heroes of newerth) hade en hammare med ett hjärta på. Jaaha, då vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0