Man ska ha husvagn...

...och det har vi tydligen nu. Vuxen poäng! Eller nåja, det är en Kabe smaragd från 71. 800 spänn.
Så här lät det när vi såg den:
Malin: Åh sunk, där är det trasigt, och där, och där är det hål igenom...
Mika: Det här är ju supernice ju!!

Men vi (läs Mika) ska byta ut allt det trasiga och jag ska måla, vitt vitt vitt, göra nya vita gardiner, garderobsdörren ska jag tapetsera (hej tapeter från rusta). Golvet måste jag ännu komma på någon bra lösning till för det var också hör och häpna, sunkit! Utsidan ska tvättas och den en gång i tiden röda bården vill jag också måla, kanske i grått. Med lite tid och kärlek kan det nog bli bra och fräscht vilket är mitt prio ett om jag ska sova där. Har bara sett skapelsen i typ 5 minuter och nu längtar jag efter att få sätta klorna i den =)

En sådanhär skönhet är det, fast lite mer nedgången...

hittade en cool tapet, vit tegelvägg... men den här är också fin.


Och så tänker vi dom här kuddarna till, den gröna tror jag och kanske en sådan här matta i mitten...kan bli bra =)


Kommentarer
Postat av: Jill

Åh roligt med ett renoverings projekt :) Lycka till!!

2011-06-22 @ 20:35:50
Postat av: Elin

Haha! Grymt ju!

Lätt att man ska ha husvagn o sånna har ju vi tvättat förr..! (eller visst har vi det? men varför?)

Jag röstar för den blommiga tapeten, den andra tror jag blir tråkig..! :)

2011-06-22 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0