Du milde tid =)

Då va jag här igen, kännde ett litet sug =) får se vad det kan bli av det.

Nu sitter jag och väntar på att Mika ska sluta jobba så vi kan åka och handla. Jag tycker om att handla tillsammans med honom så man får liksom komma på bra tillfällen. Idag använde jag mig av "heeeej, kan du ringa när du kommit till parkeringen så kan vi åka o handla?" den brukar funka =) Undertiden avnujter jag en jordgubbssmoothie på havremjölk. Försöker bli bra på att äta regelbundet och äta mellanmål och nu är jag frisk från alla förkylingar oxå så nu kan jag ut och gå igen. Startade upp veckan idag med 5km på p18, det va varmt! så note to self blir att gå på kvällen istället om man vill ha det ite humanare. Det är valfritt =)

Om det saknas några L i det här inlägget så är det för att jag sitter vid Mikas dator och hans tangentbord suger!!
Min dator beteér sig konstigt så den tänker jag inte röra förens Mika har kollat på den, allt står plötsligt på engelska i startmenyn, bakrunden är bara svart, hälften av mapparna på skrivbordet är borta och det ser ut som ett gamalt windows, typ 98 istället för 7 som det ska va. Det kan aldrig va speciellt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0